Politica de Retur

Poti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site.
Poti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire cu alt produs cu aceeasi valoare sau valoare mai mare (cu plata diferentei) sau rambursarea integrala a contravalorii ( in cazul in care produsul nu mai este disponibil).

Produs defect.
Inainte de expediere, produsele Vanilla Days trec prin mai multe filtre de verificare, insa este posibil ca mici defecte sa scape neobservate. Te asiguram ca ne dorim sa scurtam cat mai mult procesul de recuperare a banilor pentru un produs defect sau sa il inlocuim cu un produs corespunzator in cazul in care acesta exista in stoc. Tot ce trebuie sa faci este sa ne contactezi in termen de 48 de ore de la livrarea coletului, sa ne comunici comanda si produsul care prezinta defect.

Produs cu masura gresita.
Ai primit o alta masura decat cea comandata de catre tine. Iti stam la dispozitie pentru a solutiona aceasta problema. Tot ce trebuie sa faci este sa ne contactezi in termen de 48 de ore de la livrarea coletului, sa ne comunici comanda si produsul si iti vom schimba produsul cu masura corespunzatoare.

Cum SCHIMB sau RETURNEZ produsul?

Putem sa-ti schimbam marimea la produs fara problema sau sa-ti oferim alt produs in schimb ( tu alegi ce iti doresti ),DOAR IN CAZUL IN CARE NU AI PURTAT PRODUSUL!
Urmeaza pasii de mai jos:

PASUL 1: Anunta-ne telefonic, pe email sau pe Facebook de faptul ca doresti schimbarea unui produs si ce anume ( masura mai mica/mare sau alte produse)- vom trimite la tine un curier sa ridice produsul.

PASUL 2: Ambaleaza corespunzator produsele pe care doresti sa le schimbi in cutia pe care o primesti din partea Vanilla Days.

PASUL 3: ATENTIE te rugam sa nu deteriorezi cutia si sa nu lipesti nimic pe ea! O poti ambala intr-o punga de casa/supermarket pe care poti lipi AWB-ul primit de la curier. Din pacate coletele cu produse deteriorate, purtate sau cu urme de uzura, vor fi refuzate. De asemenea coletele cu ambalaje, etichete sau cutii deteriorate sau pe care au fost lipite alte hartii, va trebui sa le refuzam! Ne rezervam dreptul sa iti acceptam coletul, dar in cazul in care acesta este deteriorat sa aplicam o taxa de 10 lei, contravaloarea costului ambalajului.

PASUL 4: La trimiterea coletului de catre tine printr-o alta firma de curierat, completeaza AWB-ul pe care ti-l da curierul FARA RAMBURS catre adresa Vanilla Days ,Calea Vitan, nr 238, etaj 2, sector 3, Bucuresti, nr 0720760720. Asta inseamna sa nu ne ceri bani sau produs la schimb! Orice colet care contine bani sau produse la rubrica ramburs, va fi refuzat deoarece noi trebuie sa verificam continutul coletului tau inainte de a-l accepta.

Ai la dispozitie 14 zile din momentul primirii coletului pentru a returna produsul, indiferent de motiv.

Pentru expedierea coletului puteti contacta orice firma ce curierat.Nu putem accepta colete cu ramburs sau cu plata la noi deoarece produsul trebuie verificat.Nu putem accepta nici colete trimise prin posta.

DESTINATAR : Vanilla Days SRL

Adresa pentru returnare: CALEA VITAN, NR 238 , SECTOR 3 , BUCURESTI , TEL : 0720760720

Personalizare Produs

Daca alegi sa personalizezi un produs ( sa schimbi anumite detalii ce duc la modificarea tiparului nostru), acest produs personalizat nu mai poate fi returnat.

Orice personalizare va avea un cost aditionat incepand de la 60 de lei pentru schimbare culoare - toc - barete - sau alte detalii. Pentru produs complet customizat costul aditional poate ajunge pana la 500 de lei.
Toate produsele Vanilla Days pot fi personalizate pentru a intampina dorintele clientului ,motiv pentru care sunt exceptate de la dreptul de retur/retragere prevăzut la art. 9-15 din OUG 34/2014 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale .



Produsele carora nu li se aduc modificari se pot returna fara a invoca un motiv in termen de 14 zile de la primirea produsului. Atentie: Beneficiezi de RETUR/SCHIMB pentru doar 25 lei DOAR DACA NE ANUNTI INAINTE SA TRIMITEM NOI CURIERUL LA TINE SA RIDICE PRODUSUL! Altfel pot exista costuri de transport neprevazute care pot ajunge si la 70 lei!

Suma reprezentand contravaloarea produsului iti va fi rambursata in cont in termen de 14 zile de la primirea coletului tau de catre noi , conform Ordonantei de Urgenta nr O.U.G 34/2014 si legii in vigoare, care specifica un termen de maxim 30 de zile. Noi ne straduim sa iti returnam banii mai repede, adica 14 zile lucratoare.